Begivenhedskalender

Weekend-gåtur

Gåtur  - weekenden den 12. – 13. marts 2016 – Prøv noget helt nyt !

Dette års weekendtur går til Nyborg, hvor vi skal afprøve den nye gårute – Kløverstierne -  som blev åbnet   her for nylig. Ruten er i Nyborg og omegn – langs Storebælt med udsigt til broen, Slipshavn og ned mod Holckenhavn, rundt ved Nyborg Slot mv. Turens detaljer er ikke endeligt planlagt, men vi regner med at gå ca. 30 km over de to dage.

Vi starter hjemme fra om lørdagen kl. 8.00 og vi forventer at være hjemme igen søndag ved 14-tiden i Faaborg. Vi regner med at overnattte i Nyborg Roklub, hvor vi laver noget mad, eller går ud og spiser, men det aftaler vi nærmere, når vi kommer tættere på og ved, hvem der skal med på turen.

Tilmelding senest den 10. marts 2016 på rokortet, på opslagstavlen eller på mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

På turudvalgets vegne

Finn

Kløverstier

Kløverstierne er et landsdækkende stikoncept, der skal få danskerne til at genopdage deres egen by eller lege turister i resten af landet. En Kløversti består af fire ruter, der alle udgår fra en centralt placeret Kløverstipæl. Hver af de fire ruter har en bestemt længde og farve.

Sted Roklub